Ne ocupam de crearea si mentinerea imaginii de angajator in toate etapele de interactiune.

Exemple de obiective cercetare de piata HR :

  • Diagnosticarea atractivitatii organizatiei (masurarea celor 4 axe ale atractivitatii: notorietate, reputatie, marca angajator, proces de recrutare)
  • Pozitionarea angajatorului (promisiunea organizatiei privind experienta angajatilor: misiune, viziune, valori, practici HR, management, politici interne, cultura organizationala, mediul de lucru)
  • Generarea de angajament si loialitate pentru companie
  • Crearea unei identitati de angajator (employer branding, EVP)
Cerere de oferta

Avantaje studii HR:

  • Cresterea notorietatii organizatiei
  • Cresterea intrarii de aplicatii
  • Imbunatatirea angajamentului intern
  • Diminuarea costurilor de recrutare
  • Diminuarea costurilor legate de rata cifrei de afaceri
  • Generarea de oportunitati de afaceri

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata