Care este pozitia companiei pe piata?

Studiul CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) este o metoda online de a realiza un sondaj de piata. Acest tip de cercetare de piata este accesibil si facilitat de tehnologiile de proiectare a chestionarului.

Incep Acum

Obiectivele pentru un studiu CAWI:

Studiile CAWI pot fi utilizate de organizatii pentru masurarea gradului de satisfactie a clientilor si angatilor. In plus, acestea permit realizarea unor sondaje periodice pentru urmarirea indicatorilor-cheie pentru compania dvs.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Toate sectoarele de activitate (Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, Turism, IT&C, etc.)


Avantajele utilizarii unui studiu CAWI:

  • dimensiunea mare a esantionului
  • costuri reduse
  • comoditatea pentru respondent
  • rapiditatea desfasurarii cercetarii
  • usurinta culegerii si prelucrarii datelor

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata