Care este pozitia companiei pe piata?

Studiul CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) este metoda cea mai eficienta cost-timp de a realiza o cercetare de piata. Interviul prin telefon este un instrument fundamental in cercetarea cantitativa.

Incep Acum

Obiectivele pentru un studiu CATI:

Metoda de cercetare CATI va ajuta sa aflati care este imaginea pe care o are publicul tinta despre produsele/serviciile dvs.

Va recomandam un studiu CATI atunci cand disponibilitatea respondentilor este scazuta, iar locatia nu coincide cu cea in care se desfasoara cercetarea de piata.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Toate sectoarele de activitate (Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, Turism, IT&C, etc.)


Avantajele utilizarii unui studiu CATI:

  • gradul de accesibilitate crescut
  • rata de raspuns ridicata
  • rapiditatea culegerii datelor
  • controlul eficient al reprezentativitatii esantionului
  • costurile relativ mici

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata