Care este pozitia companiei pe piata?
Studiul CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) este metoda cea mai eficienta cost-timp de a realiza o cercetare de piata. Interviul prin telefon este un instrument fundamental in cercetarea cantitativa.
Obiectivele pentru un studiu CATI:
Metoda de cercetare CATI va ajuta sa aflati care este imaginea pe care o are publicul tinta despre produsele/serviciile dvs.
Va recomandam un studiu CATI atunci cand disponibilitatea respondentilor este scazuta, iar locatia nu coincide cu cea in care se desfasoara cercetarea de piata.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Toate sectoarele de activitate (Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, Turism, IT&C, etc.)
Avantajele utilizarii unui studiu CATI:
- gradul de accesibilitate crescut
- rata de raspuns ridicata
- rapiditatea culegerii datelor
- controlul eficient al reprezentativitatii esantionului
- costurile relativ mici