Cunoasteti pozitionarea reala a serviciilor/produselor companiei?

Realizam o cercetare de piata axata pe analize de pozitionare pe piata adresate atat firmelor mici cat si celor mai mari care doresc sa isi evalueze pozitia pe piata si sa isi cunoasca mediul in care activeaza (concurenta, clientii, distribuitorii, etc.).

Incep Acum

Obiectivele analizelor pozitionarii pe piata:

Cercetarea de piata pentru analiza pozitionarii pe piata are ca obiectiv identificarea pozitiei ocupate de firma dvs. in mediul concurential.

Stabilirea atuurilor si punctelor slabe ale firmei dvs. si, in acelasi timp, ale competitorilor dvs, va ajuta in determinarea celei mai bune strategii comerciale si de marketing.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Instrumente folosite pentru analizele pozitionarii pe piata:

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata