Lead Generation este modalitatea de a identifica clienti noi si de a deschide un canal de comunicare cu acesti prospecti.
Metoda noastra:
Impreuna cu clientul sau la cerere definim profilul clientului dvs. potential:
profil geografic, marime companie, sector de activitate, profil financiar, produse dezvoltate, servicii utilizate si in ce etape.
Cream o baza mixta de date cu firme care intrunesc conditiile profilul de client cu urmatoarele informatii:
identitate legala, repere financiare, prezenta web si retele, functii decidenti, alte filtre personalizate la cerere.
Analizam procesul de decizie si de achizitie al prospectilor:
prin interviuri in profunzime cu decidentii din partea prospectilor.
Va punem in legatura cu prospectii care sunt interesati de produsele si serviciile dvs.
Obiective interviu :
- Identificarea de posibile similaritati intre valoarea asteptata, valoarea primita, valoarea utilizata si valoarea disponibila in afara relatiei cu furnizorul actual poate permite crearea unei valori potrivite pentru noul client;
- Intelegerea drumului realizat de prospect de la cautarea informatiei pana la actul achizitiei ofera posibilitatea de a pune bazele stabile unei relatii cu prospectul.