Care este pozitia companiei pe piata?

Va propunem o cercetare de piata axata pe fidelizare pentru ca, atat clientii, cat si angajatii dvs. sa ramana fideli produselor, serviciilor, marcii si companiei dvs. Fidelizarea a devenit astazi o prioritate pentru a putea face fata concurentei pe piata saturata.

Incep Acum

Obiective pentru o strategie de fidelizare:

In functie de tipul de strategie de fidelizare adoptata, obiectivele dvs. pot viza: fidelizarea clientilor strategici, fidelizarea clientilor “at risk”, fidelizarea distribuitorilor sau fidelizarea angajatilor.

Programele noastre de fidelizare sunt personalizate pentru fiecare organizatie in parte.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Etapele unei cercetari de marketing pentru fidelizare:

  • stabilirea unui diagnostic al pietei si al organizatiei dvs.;
  • elaborarea unei strategii de fidelizare;
  • elaborarea unui marketing mix de fidelizare.

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata