Care este pozitia companiei pe piata?
Va propunem o cercetare de piata axata pe fidelizare pentru ca, atat clientii, cat si angajatii dvs. sa ramana fideli produselor, serviciilor, marcii si companiei dvs. Fidelizarea a devenit astazi o prioritate pentru a putea face fata concurentei pe piata saturata.
Obiective pentru o strategie de fidelizare:
In functie de tipul de strategie de fidelizare adoptata, obiectivele dvs. pot viza: fidelizarea clientilor strategici, fidelizarea clientilor “at risk”, fidelizarea distribuitorilor sau fidelizarea angajatilor.
Programele noastre de fidelizare sunt personalizate pentru fiecare organizatie in parte.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Etapele unei cercetari de marketing pentru fidelizare:
- stabilirea unui diagnostic al pietei si al organizatiei dvs.;
- elaborarea unei strategii de fidelizare;
- elaborarea unui marketing mix de fidelizare.