Care este pozitia companiei pe piata?

Pentru ca produsele si serviciile dvs. sa aiba succes in randul publicului tinta, o cercetare de piata privind satisfactia clientilor nu este suficienta, ci trebuie completata cu un program de fidelizare adaptat dorintelor si nevoilor acestora.

Incep Acum

Obiective pentru o strategie de fidelizare a clientilor:

Fidelizarea clientilor va permite sa reduceti costurile de achizitie, sa preveniti riscul pierderii clientilor actuali, sa controlati mai bine politica de pret si activitatea companiei dvs. si sa obtineti o stabilitate a vanzarilor.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Principalii factori care contribuie la fidelizarea clientilor:

  • notorietatea produsului si a marcii;
  • calitatea perceputa a produselor/serviciilor;
  • pretul relativ al produselor/serviciilor;
  • calitatea punctelor de vanzare;
  • imaginea specifica a produsului sau a marcii;
  • natura beneficiilor.

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata