Care este pozitia companiei pe piata?
Pentru ca produsele si serviciile dvs. sa aiba succes in randul publicului tinta, o cercetare de piata privind satisfactia clientilor nu este suficienta, ci trebuie completata cu un program de fidelizare adaptat dorintelor si nevoilor acestora.
Obiective pentru o strategie de fidelizare a clientilor:
Fidelizarea clientilor va permite sa reduceti costurile de achizitie, sa preveniti riscul pierderii clientilor actuali, sa controlati mai bine politica de pret si activitatea companiei dvs. si sa obtineti o stabilitate a vanzarilor.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Principalii factori care contribuie la fidelizarea clientilor:
- notorietatea produsului si a marcii;
- calitatea perceputa a produselor/serviciilor;
- pretul relativ al produselor/serviciilor;
- calitatea punctelor de vanzare;
- imaginea specifica a produsului sau a marcii;
- natura beneficiilor.