Care este pozitia companiei pe piata?

Alaturi de fidelizarea clientilor, fidelizarea angajatilor este in centrul oricarui succes comercial al unei companii. Intr-un mediu economic concurential, o strategie de fidelizare va ajuta sa va pastrati angajatii cei mai competenti, care ofera importante avantaje organizatiei dvs.

Incep Acum

Obiective pentru o strategie de fidelizare a angajatilor:

O cercetare de piata axata pe satisfactia angajatilor este cea mai buna solutie pentru stabilirea obiectivelor dvs. de fidelizare in mediul intern.

Fidelizarea angajatilor va permite sa diminuati turnover-ul si costurile pentru formarea personalului. In acelasi timp, prin performantele propriilor angajati, veti asigura stabilitatea interna si veti creste performantele companiei.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Rezultatele de care puteti beneficia in urma implementarii uneistrategii de fidelizare angajati:

  • crearea si dezvoltarea unei culturi a companiei;
  • oferirea de perspective de evolutie;
  • responsabilizarea si acordarea de incredere salariatilor;
  • implicarea in proiecte variate;
  • motivarea angajatilor de a-si depasi targetul.

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata