Care este pozitia companiei pe piata?
Alaturi de fidelizarea clientilor, fidelizarea angajatilor este in centrul oricarui succes comercial al unei companii. Intr-un mediu economic concurential, o strategie de fidelizare va ajuta sa va pastrati angajatii cei mai competenti, care ofera importante avantaje organizatiei dvs.
Obiective pentru o strategie de fidelizare a angajatilor:
O cercetare de piata axata pe satisfactia angajatilor este cea mai buna solutie pentru stabilirea obiectivelor dvs. de fidelizare in mediul intern.
Fidelizarea angajatilor va permite sa diminuati turnover-ul si costurile pentru formarea personalului. In acelasi timp, prin performantele propriilor angajati, veti asigura stabilitatea interna si veti creste performantele companiei.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Rezultatele de care puteti beneficia in urma implementarii uneistrategii de fidelizare angajati:
- crearea si dezvoltarea unei culturi a companiei;
- oferirea de perspective de evolutie;
- responsabilizarea si acordarea de incredere salariatilor;
- implicarea in proiecte variate;
- motivarea angajatilor de a-si depasi targetul.