Ce tip de cercetare cantitativa trebuie sa aleg?

Specialistii nostri in cercetare de piata va ofera o cercetare cantitativa ad-hoc, adaptata nevoilor si obiectivelor dvs. profesionale.

Pentru a raspunde specificului fiecarei companii, firma noastra va pune la dispozitie mai multe tipuri de cercetare cantitativa:

– avantaje: rapiditate, cooperare, rata mare de raspuns, costuri relativ mici;
– dezavantaje: durata limitata a interviului, necesitatea recontactarii.

– avantaje: gradul de completare al chestionarului, feedback-ul operatorului;
– dezavantaje: costul, reticenta de a raspunde, lipsa caracterului anonim.

– avantaje: usurinta culegerii si prelucrarii datelor, cost mic, comoditate;
– dezavantaje: rata mica de raspuns, control scazut al esantionului.

In functie de natura proiectului dvs., de buget si de obiectivele dvs. strategice, va ajutam sa alegeti cercetarea cantitativa care vi se potriveste cel mai bine.

Contact

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata