Cat de des trebuie sa masor satisfactia clientilor?

Specialistii nostri in cercetare de piata realizeaza studii ad-hoc de masurare a satisfactiei si va ofera cele mai bune solutii pentru fidelizarea clientilor dvs.

Pentru ca satisfactia clientilor este strans legata de profitabilitatea companiei dvs., masurarea satisfactiei trebuie sa faca parte din interactiunea zilnica cu acestia.

Ori de cate ori implementati o strategie de marketing pentru satisfactia clientilor, este important sa cunoasteti nivelul de satisfactie al acestora, atat inainte, cat si dupa implementarea strategiei propriu-zise. In acest mod, veti putea masura o evolutie a satisfactiei clientilor fata de produsele sau serviciile dvs.

O cercetare de piata bazata pe satisfactia clientilor are ca obiective:

  • masurarea satisfactiei clientilor pentru valorificarea calitatii produselor si serviciilor;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru a implementa o strategie de fidelizare a acestora;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru pre-testarea proiectelor dvs.;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru imbunatatirea performantelor.
Contact

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata