Intrebarile cele mai frecvente si raspunsurile specialistilor nostri in cercetare de piata.

cercetare de piata analizeza produsele si serviciile existente pe piata, dar si comportamentul si opiniile consumatorilor.

Obiectivele principale pentru o cercetare de piata:

– cunoasterea nevoilor clientilor pentru cresterea satisfactiei acestora;
– conceperea unui nou produs;
– testarea unui nou produs;
– cunoasterea constrangerilor si oportunitatilor pietei;
– analizarea vanzarilor si stabilirea previziunilor;
– evaluarea notorietatii si a imaginii firmei;
– imbunatatirea vizibilitatii si pozitionarii online.

Cercetarea de piata realizata de firma Ellipse Marketing are ca scop principal reducerea riscurilor de esec si luarea masurilor necesare pentru a va insera durabil pe piata.

Expertii nostri in cercetare de piata va pun la dispozitie anchete mystery shopping adaptate nevoilor si specificului organizatiei dvs.:

  • client misterios pentru punctele dvs. de vanzare;
  • mystery caller pentru serviciile dvs. de contact center;
  • secret shopper on-line pentru serviciile oferite pe internet;
  • mystery client pentru concurentii dvs.;
  • client misterios pentru angajatii dvs.;

Grila de evaluare completata de un client secret va va permite sa identificati punctele tari si punctele slabe ale procesului dvs. de vanzare.

In acelasi timp, veti putea stabili care este diferenta dintre calitatea pe care o doriti si cea pe care o percep clientii sau calitatea oferita de dvs. si cea a concurentilor.

Prin intermediul unei anchete mystery shopping realizata de specialistii nostri veti imbunatati serviciile si performantele echipei dvs. si veti creste satisfactia clientilor dvs.

cercetare satisfactie va ajuta sa aflati daca asteptarile consumatorilor sunt in concordanta cu oferta dvs.

Printr-o cercetare de piata bazata pe satisfactie puteti masura diferenta dintre calitatea asteptata si calitatea perceputa de publicul tinta.

Beneficiile unei cercetari satisfactie:

  • imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor;
  • fidelizarea consumatorilor / clientilor si angajatilor;
  • evaluarea discursului in interiorul si exteriorul organizatiei dvs.;
  • convergenta obiectivelor personalului cu cele ale organizatiei dvs.

Cu ajutorul unei cercetari satisfactie realizata de expertii nostri, puteti adopta cele mai bune strategii de marketing si fidelizare.

Fidelizarea este un obiectiv indispensabil in relatia cu clientii/angajatii, ce permite diminuarea substantiala a costurilor de achizitie.

Importanta acordata unei strategii de fidelizare a crescut odata cu intensificarea concurentei pe piata, motiv pentru care atragerea de noi clienti a devenit mai dificila si mai costisitoare.

Punand accent pe fidelizarea clientilor, veti beneficia si de un flux de potentiali consumatori, prin recomandarile publicului fidel. De asemenea, prin fidelizarea angajatilor veti reusi sa diminuati turnover-ul si costurile pentru formarea personalului.

Pentru un program de fidelizare coerent si eficace, va propunem ca etapa premergatoare realizarea unei cercetari de satisfactie, prin care identificam si evaluam nevoile si asteptarile publicului tinta. In functie de acestea, elaboram strategia de fidelizare cea mai potrivita pentru clientii/angajatii dvs.

Firma Ellipse Marketing realizeaza cercetari de piata ad hoc, personalizate, adaptate in functie de specificul companiei dvs.

Timpul necesar pentru a realiza o cercetare de piata este diferit in functie de mai multi factori:

  • piata studiata;
  • tipul cercetarii;
  • marimea esantionului;
  • mijloacele folosite;

Pentru un raport complet, durata minima de realizare a unei cercetari de piata este de 25 de zile.

Oferta de cercetare marketing a firmei Ellipse Marketing consta in primul rand, intr-o ascultare activa a nevoilor dvs.

In urma unei cereri de oferta de cercetare marketing transmisa specialistilor nostri, veti primi o propunere care va cuprinde ansamblul actiunilor ce vor fi realizate de Ellipse Marketing, precum si tariful presatiilor si recomandarea unui planning.

Echipa noastra va sta la dispozitie printr-o oferta de cercetare marketing bazata pe analize si recomandari personalizate, adaptate profilului companiei si sectorului dvs. de activitate.

Angajamentele noastre pentru oferta de cercetare marketing:
– comunicare activa;
– costuri controlate;
– o expertiza operationala;
– un interlocutor unic si direct;
– confidentialitatea informatiilor comunicate;
– cele mai bune conditii de calitate si fiabilitate;
– deadline-uri respectate.

Un interviu fata in fata este un instrument foarte util in cercetarea de piata, pe care-l utilizam in colectarea informatiilor de la publicul tinta.

Specialistii nostri in cercetare de piata va ofera mai multe tipuri de interviu fata in fata, in functie de obiectivul stabilit pentru cercetarea de piata pe care doriti s-o realizam, de buget si de avantajele si limitele fiecarei metode cantitative sau calitative.

interviu fata in fata cantitativ
Impreuna cu studiul CATI, interviul fata in fata este instrumentul pe care ne bazam in cercetarea de piata cantitativa.
Ellipse Marketing realizeaza interviu fata in fata stradal, door to door, la punctele dvs. de vanzare sau la sediul companiei dvs.

interviu fata in fata calitativ
Pentru cercetarea de piata calitativa, expertii nostri pot apela fie la un focus-grup, fie la un interviu personal, pentru analiza aprofundata a opiniilor si motivatiilor respondentului.

Indiferent de tipul de interviu fata in fata ales, propunerea noastra de actiune va tine cont de bugetul alocat, de obiectivele si optiunile dvs. pentru cercetarea de piata realizata de firma noastra.

Daca doriti sa realizati o cercetare de piata care sa va ajute in atingerea obiectivelor strategice si operationale ale companiei dvs., contactati firma Ellipse Marketing.

Avantajele colaborarii cu Ellipse Marketing, firma specializata in cercetare
de piata:

  • o ascultare activa a nevoilor dvs.;
  • o cercetare de piata personalizata pentru firma dvs.;
  • costuri controlate;
  • un interlocutor unic si direct pe tot parcursul colaborarii;
  • calitatea si fiabilitatea actiunilor noastre;
  • confidentialitatea informatiilor comunicate;
  • recomandari concrete, realiste si aplicabile pe teren;
  • deadline-uri respectate.

Pentru un deviz gratuit privind o cercetare de piata, utilizati formularul de contact Ellipse Marketing.

Firma Ellipse Marketing va ofera servicii de cercetare marketing riguroase, adaptate pentru profilul fiecarui client in parte.

Activitatea unei firme de cercetare marketing presupune culegerea, analiza si interpretarea datelor si informatiilor relevante pentru o anumita situatie cu care se confrunta firma dvs.

Este foarte important sa apelati la serviciile unei firme de cercetare marketing care sa va inteleaga necesitatile si sa va ofere solutii si recomandari concrete pentru dezvoltarea business-ului dvs.

Firma noastra de cercetare marketing poate identifica si defini care sunt oportunitatile dvs. pe piata tinta, utilizand in acest scop toate instrumentele de cercetare marketing de care dispunem:
– benchmarking;
– cercetare clienti/consumatori;
– cercetare produse/servicii;
– cercetare de piata.

Site-ul “www.cercetare-piata.ro” este sustinut de firma Ellipse Marketing, specializata in cercetare de piata si cercetare de marketing.

Ne adresam tuturor firmelor care au nevoie de cercetare de piata, pentru analiza noilor oportunitati pe piata si pentru implementarea unor strategii de marketing de succes.

Firma noastra de cercetare de piata din Romania va pune la dispozitie o gama variata de studii de piata, adaptate profilului si obiectivelor organizatiei dvs.

Avantajele colaborarii cu Ellipse Marketing:

  • o firma de cercetare de piata care va ofera servicii personalizate;
  • o firma de cercetare de piata care va propune cele mai bune conditii de pret si fiabilitate;
  • o firma de cercetare de piata care va garanteaza rezultate operationale si recomandari concrete, cu un grad crescut de aplicabilitate;
  • o firma de cercetare de piata care va respecta confidentialitatea informatiilor.

Pentru ca satisfactia clientilor este strans legata de profitabilitatea companiei dvs., masurarea satisfactiei trebuie sa faca parte din interactiunea zilnica cu acestia.

Ori de cate ori implementati o strategie de marketing pentru satisfactia clientilor, este important sa cunoasteti nivelul de satisfactie al acestora, atat inainte, cat si dupa implementarea strategiei propriu-zise. In acest mod, veti putea masura o evolutie a satisfactiei clientilor fata de produsele sau serviciile dvs.

O cercetare de piata bazata pe satisfactia clientilor are ca obiective:

  • masurarea satisfactiei clientilor pentru valorificarea calitatii produselor si serviciilor;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru a implementa o strategie de fidelizare a acestora;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru pre-testarea proiectelor dvs.;
  • masurarea satisfactiei clientilor pentru imbunatatirea performantelor.

Daca doriti sa realizati o cercetare de piata in Romania, firma noastra va sta la dispozitie pentru o cerere de oferta personalizata.

Tot ce trebuie sa faceti este sa intrati in legatura cu firma de cercetare de piata Ellipse Marketing, prin intermediul formularului de contact disponibil pe site-ul nostru.

In cel mai scurt timp, veti fi contactat de unul din specialistii nostri, pentru a valida cererea dvs. de oferta.

Ellipse Marketing va va transmite o cerere de oferta adaptata nevoilor dvs., care va cuprinde:
– ansamblul actiunilor propuse pentru a fi realizate de expertii nostri;
– tariful prestatiilor;
– propunerea unui planning.

Pentru orice tip de cerere de oferta transmisa catre firma Ellipse Marketing,
va garantam un raspuns rapid si o propunere personalizata cerintelor dvs.

Firma Ellipse Marketing organizeaza discutii de grup / focus-group pentru obtinerea unor feedback-uri spontane si a unor informatii relevante despre cum percep consumatorii produsele si serviciile dvs.

Specialistii nostri in studiu de piata recruteaza participantii la focus group ce corespund criteriilor prestabilite, in functie de obiectivele cercetarii.

Moderatorii unui focus-grup organizat de firma noastra au o atitudine pozitiva, constructiva si destinsa, si isi adapteaza comportamentul in functie de caracteristicile grupului tinta.

Pentru a aprofunda rezultatele obtinute in urma unui studiu de piata cantitativ, va recomandam sa abordati si dimensiunea calitativa a informatiilor, prin organizarea de focus-group-uri.

cercetare de piata va ajuta sa cunoasteti mai bine piata tinta si sa reduceti riscurile si incertitudinea in deciziile pe care le aveti de luat.

Expertii nostri realizeaza o cercetare de piata respectand urmatoarele etape:

a) incadrarea cercetarii de piata – definirea problemei de rezolvat, prin transformarea acesteia in intrebari de studiu;

b) colectarea informatiilor – prin sondaje, pentru cercetarea cantitativa si prin interviuri individuale si focus group pentru cercetarea calitativa;

c) analiza informatiilor – extragerea semnificatiei rezultatelor obtinute;

d) raportul cercetarii de piata – redactarea raportului ce prezinta rezultatele si recomandarile pentru clientii nostri.

Specialistii nostri in cercetare de piata va ofera o cercetare cantitativa
ad-hoc, adaptata nevoilor si obiectivelor dvs. profesionale.

Pentru a raspunde specificului fiecarei companii, firma noastra va pune la dispozitie mai multe tipuri de cercetare cantitativa:

> cercetare cantitativa: studiu CATI
– avantaje: rapiditate, cooperare, rata mare de raspuns, costuri relativ mici;
– dezavantaje: durata limitata a interviului, necesitatea recontactarii.

> cercetare cantitativa: interviu fata in fata
– avantaje: gradul de completare al chestionarului, feedback-ul operatorului;
– dezavantaje: costul, reticenta de a raspunde, lipsa caracterului anonim.

> cercetare cantitativa: studiu CAWI
– avantaje: usurinta culegerii si prelucrarii datelor, cost mic, comoditate;
– dezavantaje: rata mica de raspuns, control scazut al esantionului.

In functie de natura proiectului dvs., de buget si de obiectivele dvs. strategice, va ajutam sa alegeti cercetarea cantitativa care vi se potriveste cel mai bine.

Pentru a va angaja intr-o firma de cercetare de piata, este important sa urmariti ofertele de pe piata din Romania, care apar in general pe site-urile specializate de recrutare (precum www.recrutam.ro).

Pentru a va depunde candidatura in cadrul unei firme de cercetare marketing sau cercetare de piata, aveti nevoie de un model CV si o scrisoare de intentie profesioniste.

Recrutam.ro va ofera modele de CV-uri, scrisori de intentie, precum si sfaturi utile pentru redactarea acestora.
De asemenea, pentru a afla ultimele noutati cu privire la CV-urile si scrisorile de intentie preferate de angajatori, puteti accesa www.recrutam.ro pentru informatii specializate si suport in cariera dvs.

Ellipse Marketing, firma specializata in marketing strategic si operational, va pune la dispozitie o gama variata de servicii de cercetare marketing, ce au scopul de a va ajuta in luarea celor mai bune decizii strategice si imbunatatirea rezultatelor obtinute de compania dvs.

In urma unui deviz gratuit, beneficiati de o propunere de actiune personalizata, pentru orice tip de servicii de cercetare marketing va intereseaza.

Va propunem servicii de cercetare marketing axate pe:

cercetare de piata este foarte importanta in momentul in care doriti sa testati o idee si sa reduceti riscurile si incertitudinile.
Cercetarea de piata pe care v-o punem la dispozitie constituie un element cheie pentru planificarea obiectivelor si strategiilor dvs. comerciale si de marketing.

A realiza o cercetare de piata si a stabili unui plan eficace nu este necesar numai pentru actorii noi pe piata, ci si pentru companiile cu experienta, care doresc sa-si consolideze pozitia si sa creasca profitul, sau care vor sa aduca ceva nou pe piata.

Cercetarea de piata realizata de specialistii Ellipse Marketing va este utila atunci cand doriti:

  • sa cunoasteti piata si sa evaluati potentialul acesteia;
  • sa analizati concurenta pentru a sti cum sa va diferentiati pe piata;
  • sa aflati care este perceptia consumatorilor asupra produselor / serviciilor;
  • sa va cunoasteti clientii actuali si potentiali si sa-i fidelizati;
  • sa accesati fonduri europene.

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata