Care este pozitia companiei pe piata?

Sondajul de piata este una din metodele de baza utilizate in cercetarea de piata pentru obtinerea unor informatii despre un produs sau serviciu.

Incep Acum

Obiectivul unui sondaj de piata:

Cercetarile de piata de tip sondaj isi dovedesc eficacitatea in obtinerea unor informatii precise referitoare la un public tinta, plecand de la consultarea unui simplu esantion al acestuia.

Conditia esentiala pentru ca sondajul de piata sa fie fiabil este ca esantionul consultat sa fie reprezentativ pentru publicul tinta studiat.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Toate sectoarele de activitate (Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, Turism, IT&C, etc.)


Etapele unui sondaj de piata:

  • constituirea esantionului
  • elaborarea chestionarului
  • aplicarea chestionarului
  • centralizarea si analiza datelor

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata