Ce metoda de fidelizare va garanteaza retinerea clientilor dvs.?

Realizam o cercetare satisfactie care masoara nivelul de satisfactie si asteptarile clientilor si angajatilor dvs. Acest tip de cercetare de piata permite fidelizarea clientilor / fidelizarea angajatilor, evaluarea notorietatii sau pre-testarea proiectelor de evolutie.

Incep Acum

Obiective cercetare satisfactie:

O cercetare satisfactie are ca obiectiv principal cunoasterea opiniei clientilor dvs. referitoare la produsele si serviciile dvs. O cercetare satisfactie poate viza si sectorul HR al firmei dvs. (anchete interne).

Pentru ca o cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor sau satisfactia angajatilor sa fie completa, va propunem programe de fidelizare ce permit dezvoltarea capitalului dvs. de clienti si angajati.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Instrumente folosite pentru o cercetare de piata satisfactie:

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata