Ce metoda de fidelizare va garanteaza retinerea clientilor dvs.?
Realizam o cercetare satisfactie care masoara nivelul de satisfactie si asteptarile clientilor si angajatilor dvs. Acest tip de cercetare de piata permite fidelizarea clientilor / fidelizarea angajatilor, evaluarea notorietatii sau pre-testarea proiectelor de evolutie.
Obiective cercetare satisfactie:
O cercetare satisfactie are ca obiectiv principal cunoasterea opiniei clientilor dvs. referitoare la produsele si serviciile dvs. O cercetare satisfactie poate viza si sectorul HR al firmei dvs. (anchete interne).
Pentru ca o cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor sau satisfactia angajatilor sa fie completa, va propunem programe de fidelizare ce permit dezvoltarea capitalului dvs. de clienti si angajati.
Target cercetare de piata:
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Instrumente folosite pentru o cercetare de piata satisfactie:
- Cercetare de piata cantitativa
- Cercetare de piata calitativa
- Studiu de notorietate (Brand awareness)
- Studiu concurenta (Benchmarking)