Care este pozitia companiei pe piata?
O cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor va deschide calea spre fidelizare si imbunatatirea performantelor companiei dvs. Cu ajutorul unei cercetari de satisfactie a clientilor, veti putea raspunde la intrebarea: “Calitatea perceputa de clienti este egala cu calitatea oferita de produsele/serviciile mele?”.
Obiective cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor:
O cercetare satisfactie clienti vizeaza, in principal, imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor pentru consumatori si evitarea plecarii acestora.
Prin urmare, un al doilea obiectiv important este fidelizarea clientilor, pentru a imbunatati rentabilitatea companiei dvs. si a reduce costurile de achizitie.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Instrumente folosite pentru o cercetare satisfactie clienti:
- Studiu CATI (chestionar telefonic)
- Interviu fata in fata (chestionar stradal)
- Focus Grup (interviu de grup)
- Chestionar on-line
- Chestionar omnibus