Care este pozitia companiei pe piata?

O cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor va deschide calea spre fidelizare si imbunatatirea performantelor companiei dvs. Cu ajutorul unei cercetari de satisfactie a clientilor, veti putea raspunde la intrebarea: “Calitatea perceputa de clienti este egala cu calitatea oferita de produsele/serviciile mele?”.

Incep Acum

Obiective cercetare de piata axata pe satisfactia clientilor:

O cercetare satisfactie clienti vizeaza, in principal, imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor pentru consumatori si evitarea plecarii acestora.

Prin urmare, un al doilea obiectiv important este fidelizarea clientilor, pentru a imbunatati rentabilitatea companiei dvs. si a reduce costurile de achizitie.


Target cercetare de piata:

B2B
B2C
B2B2C

Sectoare:

Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.


Instrumente folosite pentru o cercetare satisfactie clienti:

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata