Care este pozitia companiei pe piata?
Cercetarea de piata bazata pe satisfactia angajatilor determina care este nivelul de satisfactie actual al angajatilor dvs., pentru a putea construi cele mai bune strategii de motivare si fidelizare a acestora.
Obiective cercetare de piata axata pe satisfactia angajatilor:
Prin abordarea diferilor aspecte ale activitatii companiei, o cercetare de piata pentru satisfactia angajatilor permite identificarea si cunoasterea aprofundata a punctelor tari si a punctelor slabe ale functionarii organizatiei dvs.
Stabilirea atuurilor si punctelor slabe ale firmei dvs. si, in acelasi timp, ale competitorilor dvs, va ajuta in determinarea celei mai bune strategii comerciale si de marketing.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc.
Instrumente folosite pentru o cercetare satisfactie angajati:
- Studiu CATI (chestionar telefonic)
- Interviu individualizat
- Focus Grup (analiza de grup)
- Chestionar online