Care sunt motivatiile sau piedicile in succesul aspectelor de business?
In cadrul studiilor pe care le realizam, o cercetare de piata calitativa ne permite sa obtinem informatii precise, acordand o importanta deosebita fiecarui individ.
Obiectivele pentru o cercetare de piata calitativa:
Printr-o cercetare calitativa putem defini si valida ipoteze, cunoaste opiniile referitoare la produsele si serviciile dvs., determina asteptarile clientilor dvs., identifica idei pentru un proiect nou sau testa proiectele dvs. actuale.
O cercetare de piata calitativa genereaza rezultatele cele mai eficiente atunci cand este realizata complementar cu o cercetare cantitativa.
Target cercetare de piata:
O cercetare calitativa vizeaza, in general, esantioane restranse, insa poate fi realizata in toate zonele geografice care corespund unei cercetari de piata.
Instrumente utilizate pentru o cercetare de piata calitativa:
- Focus group (discutie de grup)
- Interviu fata in fata
- Interviu telefonic personalizat