Care sunt motivatiile sau piedicile in succesul aspectelor de business?

In cadrul studiilor pe care le realizam, o cercetare de piata calitativa ne permite sa obtinem informatii precise, acordand o importanta deosebita fiecarui individ.

Incep Acum

Obiectivele pentru o cercetare de piata calitativa:

Printr-o cercetare calitativa putem defini si valida ipoteze, cunoaste opiniile referitoare la produsele si serviciile dvs., determina asteptarile clientilor dvs., identifica idei pentru un proiect nou sau testa proiectele dvs. actuale.
O cercetare de piata calitativa genereaza rezultatele cele mai eficiente atunci cand este realizata complementar cu o cercetare cantitativa.


Target cercetare de piata:

O cercetare calitativa vizeaza, in general, esantioane restranse, insa poate fi realizata in toate zonele geografice care corespund unei cercetari de piata.


Instrumente utilizate pentru o cercetare de piata calitativa:

Cerere de oferta

Solicitati o cercetare de piata personalizata