Cu un studiu de marketing B2B sau B2C va puteti adapta usor produsele, serviciile si organizarea companiei la asteptarile clientilor si a pietelor in care activati.
Daca sunteti in faza de lansare a unui produs sau serviciu sau chiar al unei companii, un studiu de marketing va ajuta sa aprofundati si/sau sa preconizati:
- Tendintele si potentialul pietei
- Concurenta si strategia de piata
- Performante realizate in sector
- Pozitionarea ofertei
- Asteptarile clientilor (de la gasirea, intelegerea pana la identificare de metode de fidelizare)
- Imaginea si atractivitatea marcii voastre
- Avantajul competitiv girat de atuurile organizatiei
- Reconfigurarea inventitiilor si a bugetelor
Cercetare de piata cu metode adaptate fiecarui proiect
Pentru fiecare obiectiv pe care il setam impreuna in studiile de marketing, in functie de profilul clientilor finali (B2B, B2C) va punem la dispozitie analize detaliate si date disemninate (in limita datelor disponibile).