Care estre prezenta online a companiei?
Realizam o cercetare web-marketing care sa ne permita sa optimizam pozitionarea dvs. pe internet impreuna cu cifra de afaceri asigurata de activitatea dvs. pe internet.
Obiectivele pentru o cercetare de piata web-marketing:
O cercetare web-marketing / cercetare e-marketing pe care o realizeaza firma noastra are ca obiective principale analiza site-ului dvs. de internet (structura, pozitionare, notorietate, etc.) atragerea traficului calificat, cresterea ratei de transformare (procentul de vanzari per vizitator) si a ROI (return on investment) realizat de strategia dvs. pe internet.
Target cercetare de piata:
B2B
B2C
B2B2C
Sectoare:
E-commerce, Internet, Servicii, Industrie, Banci, Farmacii, FMCG, Horeca, NTIC, etc.
Instrumente folosite pentru o cercetare web-marketing:
- Studii ergonomice
- Cercetare e-marketing (web-marketing / cyber-marketing)
- Analiza SEO (optimizarea pozitiei dvs. pe internet)
- Studiu de notorietate (Brand awareness Web)
- Benchmarking online