![]() |
![]() |
Cercetare de piata |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Studiu CATI |
![]() |
|||||||
Solutiile noastre: |
![]() |
![]() |
|||||||
|
Studiul CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) este metoda cea mai eficienta cost-timp de a realiza o cercetare de piata. > Obiectivele pentru un studiu CATI: > Sectoare : toate sectoarele de activitate (servicii, industrie, banci, farmacii, FMCG, Horeca, turism, IT&C, etc.) > Avantajele utilizarii unui studiu CATI: |
![]() |
![]() |
||||||
Cercetare de piata in Romania: |
![]() |
||||||||
Pentru a putea realiza cu succes o cercetare de piata sau cercetare marketing in Romania, este necesara cunoasterea specificului economic si social... |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
Proiectul meu este rentabil? |
![]() |
||||||||
Printr-o cercetare de piata veti raspunde la intrebarea:"Voi avea un castig financiar?". |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
info@cercetare-piata.ro |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |