![]() |
![]() |
Cercetare de piata |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Interviu fata in fata |
![]() |
|||||||
Solutiile noastre: |
![]() |
![]() |
|||||||
|
Interviul fata in fata este instrumentul cel mai raspandit pentru orice tip de cercetare de piata. Comunicarea personala permite obtinerea unui numar mai mare de informatii, dar si posibilitatea utilizarii materialelor vizuale, pentru incurajarea raspunsurilor. > Obiectivul unui interviu fata in fata: > Target cercetare de piata: > Sectoare : toate sectoarele de activitate (servicii, industrie, banci, farmacii, FMCG, Horeca, turism, IT&C, etc.) > Locatiile unui interviu fata in fata:
|
![]() |
![]() |
||||||
Cercetare de piata in Romania: |
![]() |
||||||||
Pentru a putea realiza cu succes o cercetare de piata sau cercetare marketing in Romania, este necesara cunoasterea specificului economic si social... |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
Proiectul meu este rentabil? |
![]() |
||||||||
Printr-o cercetare de piata veti raspunde la intrebarea:"Voi avea un castig financiar?". |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
info@cercetare-piata.ro |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |