cercetare de piata Cercetare de piata contact-cercetare-de-piata
Focus-grup (Discutia de grup)
Solutiile noastre:


> cercetare de piata

> cercetare cantitativa

> cercetare calitativa

> analiza pozitiei pe piata

> analiza oportunitatilor

> analiza concurentei

> analiza sectoriala

> analiza preturilor

> pozitionarea produselor

> cercetare marketing

> cercetare satisfactie

> cercetare web-marketing

> FAQ cercetare de piata

Realizam cercetari de piata
ad-hoc in Romania. Pentru o cerere de oferta gratuita intrati in contact cu expertii nostri:

> cerere de oferta


Un focus-grup animat de expertii nostri permite cunoasterea asteptarilor si nevoilor publicului dvs. tinta. Focus-grupurile sunt in general utilizate in cadrul unei cercetari calitative si in acelasi timp, pot completa foarte bine cercetarile cantitative.

> Obiectivul unui focus-grup:
Cu ajutorul unui focus-grup se obtin rezultate calitative precise si se aduce profunzime in cercetarea de piata.

> Target cercetare de piata:
Target BtoB
Target BtoC
Target BtoBtoC

> Sectoare : toate sectoarele de activitate (servicii, industrie, banci, farmacii, FMCG, Horeca, turism, IT&C, etc.)

> Etapele unui focus-grup:
recrutarea pe baza unui chestionar, in functie de obiectivele cercetarii
ghidul de interviu, instrument principal de lucru in cadrul unui focus-grup
moderarea, ce contribuie la succesul deplin al unui focus-grup

 

> contact cercetare de piata

Cercetare de piata in Romania:
Pentru a putea realiza cu succes o cercetare de piata sau cercetare marketing in Romania, este necesara cunoasterea specificului economic si social...
Proiectul meu este rentabil?

Printr-o cercetare de piata veti raspunde la intrebarea:"Voi avea un castig financiar?".
Daca doriti sa va lansati pe piata tinta, este esential sa realizati o cercetare de piata si un studiu de fezabilitate pentru proiectul dvs.
O cercetare de piata va ajuta sa luati cele mai bune decizii strategice pentru firma dvs.

info@cercetare-piata.ro
Tel: (004) 021 3222 303