![]() |
![]() |
Cercetare de piata |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Cercetare documentara |
![]() |
|||||||
Solutiile noastre: |
![]() |
![]() |
|||||||
|
Cercetarea documentara/desk research este primul demers in elaborarea unei cercetari de piata, ce implica centralizarea si interpretarea datelor din sursele directe disponibile companiei dvs. > Obiectivele pentru o cercetare documentara: > Target cercetare de piata: > Sectoare: servicii, industrie, banci, farmacii, FMCG, Horeca, IT&C, etc. > Surse folosite pentru o cercetare documentara (desk research):
Expertii nostri in cercetare de piata va stau la dispozitie pentru a raspunde la intrebarile dvs.: |
![]() |
![]() |
||||||
Cercetare de piata in Romania: |
![]() |
||||||||
Pentru a putea realiza cu succes o cercetare de piata sau cercetare marketing in Romania, este necesara cunoasterea specificului economic si social... |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
Proiectul meu este rentabil? |
![]() |
||||||||
Printr-o cercetare de piata veti raspunde la intrebarea:"Voi avea un castig financiar?". |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
info@cercetare-piata.ro |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |